freaking awesome!
♦ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Credits
Extra
Hajimemashite

Haloo..freaking oh some! thanks for visiting..my world,my style.please use offensive words ♡

chit chat
<
>

16/12/12 Tarikh yang aku tak akan lupakan on Sunday, 16 December 2012 @ 20:38
Assalamualaikum., firstly aku pnjtkan syukur kerana diberi oleh Allah kekuatan yang teramat sangat., memg perkara ni luar biasa tapi aku kena tempuhi jugak. Hati ini dah teramat parah, tetapi masih berfungsi lagi., Alhamdulillah. Tak dapat aku nak ungkapkan dengan kata2 yang hanya mmpu aku luahkan dengan air mata yang tak berhenti-henti menitis. Allah tak akan bagi ujian yang sebegini berat selagi hambanye dpt tempuhi. InsyaAllah daripada semua ini pasti ada hikmhnya yang begitu indah.. mana kita tahu kan?           
Ya Allah kuatkanlah hati hambamu yang kerdil ini...aku tknak menyakitkan hati si puan tu. im so sorry.. i'm not really mean it.. saya nak tengok awak bahagia sayang..saya dah banyak skitkan hti awk..awk septutnye dpt kebhgiaan..insyaAllah sye akn kuat..Allah akan selalu bersama sye.,kalau saya pergi dulu saya berharap awk akan jaga dia elok2.  "Belajar lah mencintai orang yang hari ini masih milikmu sebelum dia pergi dari hidupmu.. hari ini mungkin dia masih mencintaimu,tapi mungkin besok takkan ada lagi cinta unutukmu dan mungkin besok kamu akan lebih mencintai dia ketika dia telah pergi..jadi,jangan pernah sia2kan cinta yang sekarang ini mengisi hatimu :)"