freaking awesome!
♦ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Credits
Extra
Hajimemashite

Haloo..freaking oh some! thanks for visiting..my world,my style.please use offensive words ♡

chit chat
<
>

Loading on Sunday 23 December 2012 @ 00:35
Assalamualaikum,apa khabar semua? harap korang sihat belaka..al-fatihah untuk tokpon..Semoga keluarga yang berada di Singapore dpt menerima ini semua dengan hati yang redha., aku tak dpt nk jumpe dgn tokpon buat kali terakhir..agak terkilan jugak.,semua adik beradik aku sempat melawat semasa arwah kt hospital., *sad feeling*.,opah jgn sdyh2 neh.,redhakan pemergiannye :(
Next,aku nk ucapkan tahniah kepada maklang..maklang dh berjaya menjadi dr.,maklang sye akan menyusul maklang nti aka mariam junior >_<.. Gagal sekarang tak bermakne gagal selamanye kn? aku akan berusaha..Tak bermkne ak tk dpt straight A's PMR ak tk akan dpt straight A's SPM nti..mom and dad tenx for all your support selme nieyh..ak tak akn sia-siakn lgi peluang kali ini..aku yakin aku boleh bangkit semula..Maklang anda idola sye yang ke-3.. 
Starting from now on,aku akn berusaha n brubah.,moving forward not backward.. :)