freaking awesome!
♦ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Credits
Extra
Hajimemashite

Haloo..freaking oh some! thanks for visiting..my world,my style.please use offensive words ♡

chit chat
<
>

Boring Punye Pasal on Friday 14 December 2012 @ 04:54
Assalamualaikum pembuka bicara. Aku bukan seorang yang pandai bercakap pun. Ni gune bahase pun tunggang langgang. Aku bosan dah tahap terlampau. Tak tau nk buat ape. First sekali aku debar gile tunggu result PMR akan keluar tak lame lagi. 19/12/12 detik n saat yang paling ditunggu2 buat pelajar form3. Huhu.
Aku hanya mampu berserah pada Illahi. Aku dah usaha lau itu setakat yang aku mmpu.,aku taknk menghampakan harapan parent's aku yang bergunung tinggi..InsyaAllah "if it's mean to be,it will be" right? hoho..btul ke dok ahu bhse aku gune tu..haha :) 
Sepanjang percutian yang telah berlangsung nieyh, kerje aku hanya makan n tido kadang tak naik pun berat badan.. Still jewp same.. Perkara yang aku selalu buat bile aku bosan ialah dengar lagu.. Tapi kan.,aku dah jatuh hati dengan lagu "Little Things" oh my God..
Best giler lagu ni.. Maksud mendalam gile.. nak bagi lah sikit lirik yang ada kat dalam ni yang membuatkan aku jadi macam ni "I want let this little things slip out of my mouth,cos it's you,oh it's you,they add up to, and i'm in love with you..yeahaa ! syok sendiri mcm ni lah gye nye..haha.Bosan nye aku kena jage adik aku kat hospital.. Apo kono eh jang !! tempat yang paling mebosankan adalah Hospital..Biar epgi aku sakit duuk ciwh gok..Haha. Takpelah nasib baik cita2 aku tak kait dengan Hospital..haha ni jelah yang aku mmpu taip., kebas tahap cipan dah nieyh jari jemari aku..hohoho., Next time see ya! Assalamualaikum n aku harapkan korang gunekan mse yang terluang ni dengan perkara yang bermanfaat..result PMR muah setepet :)